sábado, 7 de enero de 2017

QUINS SÓN ELS MILLORS NUTRIENTS PER A LA PELL?


Per lluir espectacular cal cuidar-se i triar els millors nutrients per la pell, aquests superaliments i vitamines i minerals que ens cuiden per dins i es reflecteixen en forma d'un cabell i un cutis perfectes.


Les cremes no n'hi ha prou

Els cosmètics, cremes, locions, mascaretes i sèrums tenen cura la nostra pell per fora, ajuden a mantenir-la hidratada i fins i tot la protegeixen de les agressions externes. Però perquè aquesta bellesa perduri en el temps i tingui la força suficient per combatre el pas dels anys, cal alimentar-la també des de dins.

Retardar l'envelliment i potenciar la bellesa, depèn de saber triar els millors nutrients per la pell

Des que es va descobrir que els antioxidants ajuden a neutralitzar els radicals lliures i el seu efecte accelerador de l'envelliment, s'han convertit en els reis dels productes de bellesa. Però no hauríem de pensar que només d'antioxidants viu la pell. Una hidratació correcta, àcids grassos essencials, així com una bona aportació de vitamines i minerals resulten imprescindibles nutrients per a la pell i el cabell: per embellir i treure'n el major partit.

Si vols aprendre a preparar batuts antioxidants, clica aquí

Germen de blat, retarda l'envelliment

El germen de blat és el rei dels nutrients per a la pell, ja que a més de promoure la seva regeneració i renovació, és un dels aliments més rics en antioxidants que ajuden a retardar l'envelliment causat pels radicals lliures. Està considerat la major font de vitamina I (24 mg / 100 g) un antioxidant natural que protegeix les membranes cel·lulars, ia més conté grans quantitats de superòxid dismutasa i seleni, dos principis actius antiradicals lliures.


Llevat de cervesa, nodreix i il·lumina la pell

El llevat de cervesa és molt rica en minerals antioxidants (zinc i seleni) i és tot un còctel de vitamines del grup B que influeixen directament sobre la pell prevenint problemes com dermatitis i èczemes. Aquesta mateixa bateria de vitamines també influeixen en el nostre estat emocional i reforcen la nostra resistència a l'estrès, que poden alterar la fisiologia i bona salut de la pell.

Les vitamines B5 (àcid pantotènic) i B6 (piridoxina) reforcen els cabells i evita que es trenquin o que s'obrin les puntes.
Les vitamines B2 (riboflavina) i B6 ajuden a neutralitzar l'excés de greix al cutis i en el cabell.
Seleni i zinc, combaten els radicals lliures i reforcen la pell, els cabells i les ungles.

Mill, reforça el cabell

Del mill s'obté un extracte especialment ric en aminoàcids ensofrats i silio que són nutrients essencials per a la construcció de la fibra capil·lar i que per tant, a més d'enfortir-li atorguen al cabell més brillantor, densitat, elasticitat i flexibilitat.


Col·lagen i proteïnes reforçadores

Col·lagen, elastina, queratina i altres tipus de proteïnes donen estructura, elasticitat i flexibiliad a la pell. Són essencials per preservar la bellesa i evitar la flacciditat i l'aparició d'arrugues prematures. Per això és molt recomanable incloure en la nostra dieta suficients proteïnes, així com una aportació extra de col·lagen hidrolitzat més fàcil d'assimilar, que reforci l'esquelet molecular de la dermis.

Omegues hidratants

Els àcids grassos essencials omega 3 i 6 són bàsics en una bona nutrició de la pell ja que ajuden a reforçar les membranes cel·lulars i d'aquesta manera les cèl·lules retenen millor l'aigua del seu interior. Aquesta acció es tradueix en que la pell es veu més hidratada i lluminosa, i més de resisteix millor les agressions externes. T'ha agradat aquest post? Rep les nostres butlletí de notícies així rebràs les millors receptes, les nostres últimes notícies i les tendències més noves per gaudir d'una vida més saludable.


No hay comentarios:

Publicar un comentario