miércoles, 2 de diciembre de 2015

GUIA DE SALUT PER LA DONA



Tota dona treballadora té que tenir cura de la seva energia per fer front a les seves tasques diàries i també per alleujar les molèsties específiques del gènere femení.


Es per això que us donem unes pautes a tenir en compte.




Regles irregulars i síndrome premenstrual: prendre 2 perles d'onagra o primrose 10 dies abans de les regles per alleujar la síndrome premenstrual. Per regular els cicles menstruals es pot prendre tot el mes.

Embaràs: les càpsules de gingebre ajuden a controlar les nàusees i les infusions de melissa alleugen les molèsties gàstriques. Per evitar la retenció de líquids, la planta ideal és la cua de cavall, ja que a més resulta remineralitzant.

Lactància: l'anís verd i el fonoll afavoreixen la producció de llet. Pren-lo en infusions i posa-ho en la cocció de llegums i verdures.

Cistitis: Prendre nabiu vermell americà en forma de suc concentrat, prevé les infeccions urinàries perquè les proantocianidines que conté impedeixen que els bacteris es fixin en la parets de la bufeta.

Baixades d'ànim: a qualsevol edat, en les èpoques en què estem més depressives, per pujar l'ànim es poden prendre càpsules de safrà que redueixen els símptomes lleus de depressió, malenconia i tristesa.

A la menopausa:


 Fogots i altres molèsties: Un suplement d'isoflavones i licopè en càpsules per compensar la baixada d'hormones t'ajudarà a alleujar-los.

Pell resseca: prendre entre 1 i 3 perles d'oli d'onagra al dia ajuda a atenuar la pell resseca que provoca la manca d'estrògens.

Depressió i insomni: per a les dones que pateixen baixades d'ànim i depressió moderada quan entren o estan a prop de la menopausa, l'hipèric pot ser el millor, ja que a més del seu efecte antidepressiu alleuja l'insomni freqüent en aquesta etapa. En cas de necessitar-ho, poden prendre diàriament d'1 i 3 infusions d'hipèric, o bé d'1 a 2 càpsules.

Passionera per a la irritabilitat: per ajudar a relaxar la ment i alleujar eventuals estats d'irritació, es poden prendre infusions, extracte, perles o comprimits d'aquesta eficaç planta.

Un suplement de calci per l'osteoporosi: cal prendre un suplement que combini vitamines C i D i amb minerals com el magnesi i el fòsfor. Sense oblidar que per fixar el calci i lluitar contra l'osteoporosi, cal fer una hora d'exercici tres vegades a la setmana o mitja hora de marxa cada dia Les activitats físiques més adequades són natació, gimnàstica, acuagym, caminar i ballar. I també prendre 15 minuts de sol cada dia, estiu i hivern.

Antioxidants: prendre un suplement que inclogui els antioxidants essencials com les vitamines C i E, així com zinc i seleni, és essencial per lluitar contra l'estrès oxidatiu que provoca envelliment prematur i arrugues en aquesta edat.


Amb aquests suplements ser dona treballadora, serà més fàcil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario