viernes, 12 de junio de 2015

OBJECTIU: PERDRE PES ABANS DE L'ESTIU

Els suplements que més ajuden

Per recuperar la línia i tornar al pes ideal cal organitzar de manera adequada els menús diaris, adaptar el valor calòric de la dieta a les necessitats de cadascú i fer exercici. No hi ha dreceres per arribar a la meta, però sí mètodes amb més o menys dificultat. Els suplements aprimar poden fer més suportable qualsevol pla per aconseguir el pes perfecte. Vegem quins són els que triomfen aquesta temporada.

Cada any, per aquesta època, apareixen noves troballes en el món dels aliats dietètics naturals per aprimar. Alguns amb noms comuns fàcils de recordar com l'extracte de mango africà que porta diversos anys en el primer lloc del rànquing dels aliats crema greix, i altres més difícils com el Coleus forskohlii, de recent aparició, una planta utilitzada en la medicina ayurvèdica que a més dels seus altres beneficis saludables, s'ha comprovat que també ajuda a reduir el greix corporal. 
Fins i tot alguns aliats clàssics retornen després d'algunes temporades a la baixa, com és el cas de la garcinia cambogia o el cafè verd, els efectes aprimar no es poden desaprofitar. Enmig de tanta oferta, dietistes i clientes es pregunten, ¿quin triar ?. Anem a confeccionar una petita guia d'ús dels imprescindibles en cada cas.

Un aliat per a cadascú

Com l'excés de greix i els quilos no s'acumulen en les mateixes zones en totes les persones, l'ideal és usar els aliats d'acord a les tres tipologies de sobrepès establertes: ginoide o pera (més habitual en la dona, és la que els quilos de més se situen als malucs), androide o poma (més freqüent en l'home, concentra el greix a l'abdomen, és a dir de cintura en amunt) i homogeni (quan el greix està repartida per tot el cos).

Un drenant eficaç en els 3 tipus: abans de començar qualsevol pla aprimant cal fer una 1 o 2 setmanes de dieta drenant. Per a això ens ve bé utilitzar un nou aliat anomenat Drena Express Dietabelt, a base de plantes com bardana, boldo, carxofera, cua de cavall, saüc i dent de lleó, que afavoreixen la depuració i el drenatge dels líquids corporals. En forma de xarop, té un excel·lent gust de fruita de la passió i poma que suavitza el gust amarg de les plantes hepàtiques que conté. 
Es dilueixen 3 cullerades en un litre d'aigua i es va prenent al llarg de la jornada.


Mango africà per el greix abdominal dels tipus 'poma': per a les persones tipus androide, que acumulen més greix a la part alta del cos, especialment a la zona abdominal (més freqüentment en homes tot i que afecta també a les dones), l'aliat perfecte és l'extracte de mango africà. De les llavors d'aquesta fruita s'obté l'extracte IGOB 131, que impedeix la formació i creixement d'adipòcits. Alguns assaigs clínics realitzats amb l'extracte IGOB 131 han mostrat una pèrdua d'1 kg de pes setmanal. 
Cal prendre una càpsula abans de cada menjar principal.

Thermofat per l'excés de pes tipus 'pera': com en el tipus de sobrepès ginoide els quilos es noten sobretot en malucs, glutis, cames, genolls, turmells i part alta de les cuixes, el millor és utilitzar un aliat amb gran efecte termogènic i depuratiu alhora que contribueixen a augmentar la despesa calòrica com el
Termofat de Dietabelt amb Sinetrol. 
La combinació d'extractes de fruites que integra (taronja sanguina, aranja, taronja i guaranà) i l'extracte de cafè contribueixen a augmentar la despesa calòrica ia evitar la retenció de líquids.
 Cal diluir un vial en un litre i mig d'aigua i anar bevent al llarg del dia.

Garcinia + coleus + cafè verd per al sobrepès "homogeni": per als que no s'identifiquen ni amb el tipus ginoide ni l'androide i presenten l'excés de greix repartida per tot el cos, és la combinació d'aquests tres aliats per aprimar. El coleus forskohlii ajuda a reduir el greix corporal i incrementa la massa magra; la garcinia cambogia té un gran efecte saciant i el cafè verd estimula el consum de greixos. 
Cal prendre dos comprimits abans de l'esmorzar i 2 abans del menjar.

Fibres per a tots els casos en fase de control o manteniment: alternar diferents tipus de fibres en les fases de manteniment és essencial per mantenir el pes ja que la fibra soluble, a més de saciant té efecte metabòlic. Es recomana alternar la presa de Fibrabelt (fibra saciant, reguladora i amb efecte prebiòtic), NeOpuntia (fibra extreta del cactus nopal que ajuda a reduir l'absorció de greix) o Glucomana (fibra soluble que augmenta el seu volum fins a 200 vegades i proporciona una gran sensació de sacietat i que regula l'absorció d'hidrats de carboni).
 Cal prendre la dosi recomanada abans de les principals àpats.

Triptòfan per controlar l'ansietat: tant les persones que mengen per ansietat, com a les que fer dieta els produeix símptomes semblants, els pot venir bé prendre un suplement de triptòfan, un aminoàcid essencial i indispensable per a la producció de serotonina, neurotransmissor implicat en la reducció de l'estrès. Es poden prendre 2 càpsules en l'esmorzar i 2 en el sopar.
 D'aquesta manera s'evita l'ansietat que indueix a picar a totes hores.


(Per especejament)

Barretes amb mànec africà per substituir un àpat
 Les barretes energètiques i saciants són un altre aliat imprescindible de les dietes per aprimar que pot usar-se per a tots els tipus de sobrepès. La novetat aquesta temporada són les que combinen el poder crema greix del mànec africà amb extracte IGOB 131 i el deliciós sabor de la xocolata negra, el iogurt i els cítrics. Amb dues barretes es pot substituir un dinar o un sopar, sempre en el marc d'un pla aprimant que inclogui una dieta variada i equilibrada. 
 Les seves avantatges: "Permeten un millor control calòric de la dieta i el seu consum pot ser ocasional, d'1 a 3 vegades a la setmana, substituint un dinar". Com en gairebé totes les dietes s'ofereix la possibilitat de tenir un dinar lliure a la setmana, es pot aprofitar aquest dia per compensar l'excés calòric que es pugui fer, prenent en el menjar següent 2 barretes substitutives.

Les barretes substitutives tenen una equilibrada composició de nutrients entre els quals destaquen les vitamines A, D, E, K, C, B1, B2, B3, B5, B6 B9, B12 i biotina, els minerals calci, coure, zinc, fòsfor, ferro, iode, magnesi, manganès, potassi i seleni que ajuda a complementar la dieta diària i evitar carències. A més són riques en proteïnes i fibra

No hay comentarios:

Publicar un comentario