miércoles, 21 de mayo de 2014

VISCA LA PRIMAVERA

Per arribar a l'estiu amb una energia renovada i gaudir de la primavera amb tota la força vital que cal, es poden seguir alguns consells dietètics que ens permetran gaudir més del nostre cos i mantenir una bona salut.

 Depurar-se: ajuda al teu cos a eliminar les toxines i substàncies de rebuig que alenteixen el mecanisme de recanvi i regeneració de l'organisme. Com ? Amb una barreja de plantas drenants i depuratives que incloguin xarop de saba d'auró, suc d'aranja, raïm, cirera, poma, extracte de boldo, carxofera, dent de lleó, arítjol, saüc, ortiga, cua de cavall, bedoll i bardana.

 Cuida el teu fetge ja que aquest òrgan ha treballat més a l'hivern a causa de que en aquesta estació se sol seguir una dieta més rica en greixos i proteïnes. Per estimular i facilitar el funcionament del fetge van bé les infusions de dent de lleó, boldo i malva. I resulta ideal prendre alga Chlorella.

Mantindre el ritme amb ginseng. Aquesta famosa arrel, estrella de la longevitat , segueix sent un dels estimulants més recomanats per millorar l'energia física i mental i per adaptar-se als canvis estacionals.

Evita la fatiga estacional prenent gelea reial. Apunta't al ritual de prendre cada matí , durant tres setmanes, una dosi de gelea reial. A més de resultar un eficaç estimulant, tonificant i euforitzant que manté allunyada l'astènia primaveral, la gelea reial li atorga a la pell un nou brillantor i finor.


 Millora el teu somni, perquè dormir bé per les nits et farà gaudir millor pel dia. Abans d'anar a dormir, col · loca al coixí 2 gotes d'oli essencial de lavanda i si pateixes insomni recurre a plantes com la passiflora o la valeriana. Però si els teus dificultats per dormir tenen a veure amb l'ansietat, pren un suplement de triptòfan en càpsules. Si encara no t'has acostumat al canvi horari, pots recórrer a un suplement de melatonina.

 Equilibra la teva microflora intestinal. Mantenir l'ecologia intestinal, és a dir, aconseguir un perfecte equilibri entre els bacteris bones i dolentes que cohabiten en el nostre sistema digestiu, és essencial per a gaudir de bona salut i tenir un sistema immunitari a ple rendiment. Per això et convé prendre substàncies pre i probiòtics com el iogurt, el segó de civada, les llavors de lli i els suplements dietètics que contenen lactobacils. Una cura intensiva de 10 dies, prenent cada matí un suplement probiòtic reequilibrarà la teva flora, la digestió i la teva immunitat.

 Prepara la teva pell per al bronzejat estimulant la formació de melanina amb betacarotens. Pren des d'ara un complement de betacarotens en perles que trobaràs en botigues de dietètica. 

 Posa't en línia, aconseguint teu pes-forma. Tenir el pes adequat no és només qüestió d'estètica, sinó de salut. I per aconseguir-ho, oblida't de dietes miraculoses i posa't en bones mans. Res millor que seguir els consells d'una bona dietista que estudiarà els teus hàbits, calcula el teu greix corporal i et dissenyarà un règim a mida. No oblidis que una dieta variada i equilibrada i l'exercici regular moderat, és el binomi imprescindible per aconseguir que el teu pes no es converteixi en un problema. Sense oblidar que la naturalesa t'ofereix aliats per ajudar a que el teu pla aprimant sigui més eficaç. Hi ha un aliat per a cada cas, pregunta al teu dietista i t'assessorarà de quin et convé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario