sábado, 19 de octubre de 2013

LLESTOS PER LA TARDOR

 
Va arribar la tardor i el nostre organisme, seguint el ritme de la natura, pateix una sèrie de canvis que exigeixen una adaptació del nostre estil de vida i dels nostres hàbits dietètics. Per gaudir de l'estació tardor a ple rendiment, et suggerim un pla revitalitzant.

Dels peus al cap
 

- Fes-te cada nit un bany de peus en aigua salada posant una cullerada de sal marina a l'aigua temperada.

Amb només 10 minuts et recuperaràs de tot un dia de tràfec.- Nodreix els teus cabells amb una dieta rica en minerals i proteïnes i pren cada dia, durant tres mesos, algun suplement dietètic que contingui llevat de cervesa, vitamines, ferro, zinc i aminoàcids.

                                    Aixeca't amb energía

No hi ha res més energetitzant a llevar-se que prendre un suc de taronja acabat d'esprémer i 1 cullerada de pol · len. El seu efecte reanimant, si ho complementes amb un bon esmorzar, et farà estar en plenes facultats tot el matí.

I si a més fas 10 minuts de gimnàstica i estiraments al jardí o davant d'una finestra oberta, t'enfrontaràs la jornada més optimista.

Revitalítzat amb gelea reial
 

Reforça la teva vitalitat i les teves defenses prenent gelea reial  De totes les èpoques de l'any, aquesta és la més indicada per prendre aquest complement dietètic que fabriquen les abelles per alimentar la reina mare.

Sola, o combinada amb altres substàncies energitzants, pren una dosi diària durant 20 dies.

Concentra't amb lecitina

Recupera l'hàbit de prendre diàriament 3 cullerades de lecitina de soja ( una després de cada àpat ). Els seus fosfolípids " alimentaran " a la teva memòria. I si necessites més concentració, pots prendre l'essència floral de les flors de Bach " Clematis ".

Pots posar 4 gotes en un got d'aigua i anar prenent al llarg del dia.

Dorm bé amb triptòfan
 

Descansar bé a la nit és bàsic per tenir una jornada vital. Per millorar el teu somni acostuma't a prendre una tisana abans d'anar a dormir. Tila, valeriana, melissa o passionera.

Però si el teu problema és l'ansietat, pren un suplement de triptòfan, un aminoàcid precursor de la serotonina que t'ajudarà a tenir dolços somnis.

Tanca la porta als refredats
 
Aquest és el moment de fer una cura d' equinàcia, pròpolis i altres plantes que pugen les defenses.

Pots prendre preparats combinats en vials, xarops o gotes.

Adapta't amb essències florals
 

Perquè el canvi d'estació no et produeixi fatiga i alteracions de l'humor i de l'estat d'ànim, pren un dels millors adaptògens: el ginseng siberià o eleuterococo. El trobes en comprimits o càpsules. Però també t'anirà molt bé recórrer a les flors de Bach. El Walnut ( noguera ) és la flor més indicada. Posa 4 gotetes d' walnut en un got petit d'aigua i pren a petits glops, quatre vegades al dia, sent les preses més importants la primera del matí, només alçar, i l'última de la nit, just abans d'anar a dormir.

També es pot prendre al llarg del dia cada vegada que el nostre estat d'ànim ho requereixi .

Anima't amb safrà

Com entrem en un període en què una vida estressant i la reducció de les hores de llum solar poden augmentar la tendència a la depressió, si et sents decaigut, pots recórrer al safrà ja que ajuda a combatre estats de malenconia, tristesa i desànim.
N'hi ha en càpsules, combinat amb una altra planta, per aconseguir un efecte més ràpid .Segur que entre tanta suggeriment el lector trobarà els que més s'ajusta a les seves necessitats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario